R O M Â N I A
JUDEŢUL CLUJ
COMUNA MOLDOVENEȘTI
Moldovenești nr. 247, cod poștal 407430
telefon: 0364801900, fax: 0364801900.
e-mail achizitii@primariamoldovenesti.ro
Nr. 1421/21.02.2023
ANUNȚ INTENȚIE
Primăria Comunei Moldovenești informează operatorii economici că intenționează să achiziționeze direct conform art. 7, alin. (5) din Legea nr. 98/2016 și art 43 din HG 395/2016 din catalogul electronic ,,Produse de balasieră necesare pentru întreținerea drumurilor aflate în administrare ”, în data de 21.02.2023 și îi invită să-și înregistreze ofertele în SEAP cu respectarea art 44 din HG 395/2016, până în data de 28.02.2023 inclusiv.
Modalitatea de atribuire: achiziție directă
Sursa de finanțare: Bugetul Local Comuna Moldovenești
Detalii anunț:
Tip anunț: Cumpărare directă
Tip contract: Furnizare
Denumire achiziție: ,,Produse de balasieră necesare pentru întreținerea drumurilor aflate în administrare ”
Cod CPV : 14210000-6 Pietriș, nisip, piatră concasată și agregate
Descrierea contractului : - Conform caietului de sarcini publicat împreună cu prezentul anunț
Cantitățile necesare:
Denumire produs |
UM |
Cantitate estimativa |
Sort 0-4mm |
t |
10 |
Sort 4-8mm |
t |
10 |
Sort 8-16mm |
t |
30 |
Sort 16-31mm |
t |
80 |
Refuz de ciur |
t |
1200 |
Piatra sparta 0-63mm |
t |
900 |
Piatră spartă0-40 mm |
t |
100 |
*La prețul ofertat operatorii economici trebuie să aibă în vedere includerea prețului de transport până la locația desemnată de beneficiar de pe raza Comunei Moldovenești.
Valoarea estimată: 182.000,00 lei fără TVA
Criteriu de atribuire: va fi selectată oferta care îndeplinește toate cerințele caietului de sarcini și care are prețul cel mai scăzut.
Condiții de participare:Este obligatorie înregistrarea ofertei în catalogul electronic din SEAP. Pentru depunerea oefertelor operatorii economici trebuie să fie înregistrați în SEAP.
Ofertanții interesați își pot înregistra oferta pe cod CPV : 14210000-6 Pietriș, nisip, piatră concasată și agregate, cu denumirea : ,,Produse de balastieră pentru Primăria Comunei Moldovenești”, ofertele se trimit concomitent și pe e-mail:
achizitii@primariamoldovenesti.ro, la compartimentul Achiziții Publice.
Termen limită de depunere a ofertelor:28.02.2023
Informații suplimentare: Achiziția se va finaliza prin intermediul catalogului electronic. Documentația este disponibilă pe siteul Primăriei Moldovenești
https://www.primariamoldovenesti.ro/ro/prim%C4%83riamoldovene%C8%99ti/64/achizi%C8%9Bii-publice/
Ofertele care nu îndeplinesc în totalitate cerințele din caietul de sarcini , nu au fost transmise pe adresa de e-mail:
achizitii@primariamoldovenesti.ro și care nu au publicată în catalogul SEAP oferta de preț vor fi respinse.
Publicarea prezentului anunț are rol de informare/publicitate, nu obligă autoritatea contractantă și nu exclude de la achiziție operatorii economici deja înscriși în catalog (dacă este cazul). Scopul acestui anunț este acela de a determina operatorii economici să-și înscrie ofertele de preț în catalogul electronic astfel încât la data demarării achiziției directe și a verificării catalogului electronic autoritatea contractantă să fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura că sunt operatori înscriși în catalogul electronic, care să-i satisfacă necesitatea de produse, servicii , lucrări. Ulterior publicării prezentului anunț autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 43-46 din HG 395/2016.
Primar, Compartiment Achiziții Publice,
Mărginean Ioan Farkas Izabella
►CONTRACT
►VEZI CAIET DE SARCINI